اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت
سرخط خبرها

تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر به شهردار مشهد | هیچ پیگیری در خصوص تذکرات صورت نمی‌گیرد

  • کد خبر: ۲۱۱۴۱۵
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر به شهردار مشهد | هیچ پیگیری در خصوص تذکرات صورت نمی‌گیرد
رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری، مشارکت‌ها و مسکن شورای اسلامی شهر مشهد از عدم پیگیری در خصوص تذکرات به شهرداری انتقاد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید دبیریان در صدوپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در تذکری به شهردار اظهار کرد: آقای شهردار می‌فرمایند در خانه اگر کس است یک حرف بس است. ما نمی‌دانیم یک مطلب را چند بار باید به شما تذکر دهیم.

وی بیان کرد: عملکرد شما به گونه‌ای است که برای هر جلسه ما سوژه و موضوع جدیدی برای تذکر می‌گذارید، اما من برای بار پنجم تذکر می‌دهم و احتمالا از جلسه بعد تبدیل به سوال می‌شود.

دبیریان افزود: ۱۰ ماه است سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی متولی ندارد یا متوجه اهمیت و ماموریت این دو سازمان نیستید و یا قدرت انتخاب ندارید. این همه افراد متخصص یک نفر را انتخاب کنید. به ایام عید نزدیک می‌شویم و دو سازمان مهم و خدمت‌رسان ما متولی ندارند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری، مشارکت‌ها و مسکن شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: به اندازه کافی کارمندان شهرداری را ناراضی کردید. پاکبانان و پیمانکاران ناراحت هستند، حداقل سازمان‌ها را به دلیل عدم انتصاب ناراضی نکنید.

وی خاطرنشان کرد: اکنون این موضوع را نیز تاکید می‌کنم که شهردار منطقه ثامن ۲۰ روز است مسئولیت جدیدی را پذیرفتند، زودتر تعیین تکلیف کنید. اجازه ندهید خدمات‌رسانی توسط تاکسیرانی و اتوبوسرانی به زائران دچار خلل شود.

در ادامه هاشم دائمی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز عنوان کرد: تذکرات مختلفی در جلسات به شهردار و مدیریت شهری وارد می‌شود و اعضا تذکرات را عنوان می‌کنند، اما شهردار و مدیریت شهری فقط می‌شنوند و اقدامی انجام نمی‌شود.

وی تصریح کرد: تذکر من به هیات رئیسه است که باید وارد بودن یا نبودن تذکرات را مورد تایید قرار دهید یا نه. در صورتی که تذکر وارد است باید پاسخ قانع‌کننده ارائه دهند. ضبط صوت نیستیم که هر هفته به شهردار تذکر دهیم و شهردار ادای افراد مظلوم را در بیاورند و اتفاقی رخ ندهد.

دائمی اضافه کرد: نتیجه این بی‌توجهی‌ها، تجمعات است. نتیجه بی‌توجهی آقای شهردار و تنها چسبیدن به انتصابات آن هم انتصابات غلط که مدیران درآمدی حذف و مدیران هزینه‌ای وارد شدند، این می‌شو‌د که این ماه برای پرداخت حقوق دچار مشکل شدید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->